پایداری، از جدیدترین و پراهمیتتریند ترندهای دنیای مارکتینگ امروز است – دیام برد
[ad_1]
مدیر بازاریابی دنون لبانی ایران معتقد است که مفهوم پایداری یکی از جدیدترین گرایش های دنیای بازاریابی امروزی است و اگر کسب و کاری پیشوند پایدار نداشته باشد در دراز مدت دوام نخواهد آورد.
به گزارش DM Bird، در دنیای بازاریابی امروزی، روند پایداری به یکی از عوامل کلیدی و مهمی تبدیل شده است که حتی می تواند بر بقا و موفقیت یک کسب و کار تاثیر بگذارد. به همین دلیل بسیاری از برندهای خارجی و داخلی سعی کرده اند این مشکل را در اولویت قرار دهند و به استانداردهای جهانی نزدیک شوند. جیران طبیبی، مدیر بازاریابی دنون لبانی در ایران، در گفت و گو با DM Bird با موضوع پایداری و کاربرد آن در بازاریابی می گوید: یکی از جدیدترین گرایش های دنیای بازاریابی امروزه مفهوم پایداری است. در حال حاضر، اگر کسبوکارها پیشوند «پایدار» را نداشته باشند، نمیتوانند در بلندمدت دوام بیاورند. دنیای بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی می توان ادعا کرد که در این زمینه پیشرو است. زیرا بازاریابی مستقیماً بر رفتار، انتخاب ها و سبک زندگی افراد جوامع مختلف تأثیر می گذارد و می تواند آنها را به سمت مصرف مسئولانه و پایدار هدایت کند.
طیبی ادامه میدهد: «به طور کلی، بهعنوان یک برند و شرکت مسئولیتپذیر، آنچه را که نمایندگی میکنیم و برای ذینفعان تبلیغ میکنیم، و آنچه را که ادعا و دفاع میکنیم، اهمیت فزاینده و غیرقابل انکاری دارد. Denon به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی در جهان که امسال 105 ساله شد، بیش از 50 سال از عمر طولانی خود را با این مفهوم زندگی کرده است و دائماً خود را به روز می کند و اهداف عالی را دنبال می کند.
او ادامه داد: به عنوان مثال، مشتریان شما فقط افرادی نیستند که برای محصول شما پول می پردازند. در واقع، شما می توانید دلیلی برای بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه، حتی کسانی که استفاده از منابع را با آنها به اشتراک می گذارید و افرادی که از ذات کسب و کار شما سود می برند، داشته باشید.
Denon سختگیرانه ترین استانداردهای زیست محیطی را رعایت می کند
وی با اشاره به اینکه محصولات این برند اولین تولیدات در ایران است که گواهینامه BCorp را دریافت کرده است، افزود: این شرکت برخی از سختگیرانه ترین استانداردهای زیست محیطی و اجتماعی را رعایت می کند. این اقدام بسیار مبتکرانه و مترقی است و یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی در ایران موفق به تحقق آن شده است.
طیبی ادامه داد: ما محصولاتی در دست تولید داریم و تحقیق و توسعه داریم که قرار است یک سری ماموریت های اجتماعی فراتر از سودی که برای کسب و کار ما دارند داشته باشند. امیدوارم بتوانیم در چند ماه آینده به عرضه این محصولات به بازار نزدیکتر شویم و اخبار مربوط به آنها را در دنیای واقعی بشنویم.»
[ad_2]