دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardپِیپَل وارد دنیای تبلیغات میشود دیام برد
[ad_1]
این شرکت سالانه نزدیک به نیم تریلیون دلار تراکنش مالی انجام می دهد. بازار تبلیغات دیجیتال در حال حاضر بسیار بزرگ است و پیشبینی میشود که هزینههای این بخش در سال جاری به 740 میلیارد دلار برسد. حتی برنده شدن بخشی از آن بازار می تواند تأثیر قابل توجهی بر درآمد پی پال داشته باشد که در سال گذشته به 5.6 میلیارد دلار رسید.
بخش تبلیغات PayPal که شامل یک پلتفرم پیشرفته است، از داده های مربوط به رفتار خرید مشتریان برای ایجاد یک پلت فرم تبلیغاتی شخصی برای فروشگاه ها استفاده خواهد کرد.
دیگو اسکاتی، معاون اجرایی ارشد پی پال، گفت: «تجارت و تبلیغات عمیقاً در هم تنیده شده اند. ما معتقدیم که این پلتفرم تبلیغاتی که به زودی راه اندازی می شود به یک کانال بازاریابی برای فروشگاه ها تبدیل خواهد شد.”
اقدام پی پال در راستای فعالیت های مشابه سایر شرکت های مالی انجام شد.
پی پال برای رهبری بخش تبلیغات خود، مارک گریتر را که قبلا در بخش تبلیغات Uber کار می کرد، به عنوان معاون ارشد و مدیر کل تبلیغات استخدام کرد. او بخش تبلیغات Uber را با بیش از 500000 تبلیغ کننده در سراسر جهان به یک تجارت 1 میلیارد دلاری تبدیل کرد.
[ad_2]