8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardهزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی در قیمت تما‌م‌شده کالا محاسبه می‌شود دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: 2 دقایق

طرح محاسبه هزینه های تبلیغات و بازاریابی شرکت ها، موسسات و موسسات تولیدی و خدماتی در قیمت تمام شده و شاخص های ارزیابی کالا و خدمات به تصویب کمیسیون ملی علائم تجاری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه و تبلیغات، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این اداره کل با بیان این مطلب افزود: در سالی که به نام جهش تولید و افزایش مشارکت مردمی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در راستای این جریان و برای تقویت بنیان اقتصادی کسب و کار، برای رفع مشکلات و چالش های مالی و شغلی فعالان، مشارکت کنندگان و ذینفعان تبلیغات در کشور. جامعه و کمک به استقرار یک سیستم مالی هوشمند در فعالیت های اقتصادی این حوزه و ایجاد سازوکارهای لازم برای اجرای این برنامه ها در قالب این طرح را دنبال می کند.

محمدیان با اشاره به وظیفه دولت برای مدیریت در ایجاد تسهیلات در مسیر تولید و اشتغال پایدار در کشور، افزود: حمایت از برنامه ها و انجام فعالیت های تشویقی برای کمک به بهینه سازی و افزایش صرفه اقتصادی مراکز تبلیغاتی و تبلیغات از جمله کارهایی است که در سال جاری آغاز شده است. جدی امسال

وی گفت: طرح محاسبه هزینه بازاریابی و تبلیغات شرکت ها در تولید کالا و خدمات در کشور که با همفکری و تصویب با همکاری و مشارکت وزارت حراست و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط به تصویب رسید. منجر به بهره مندی بیشتر گروه های اقتصادی و فعالان تبلیغاتی در کشور شد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی تاکید کرد: کمیسیون ملی برند که با تصویب و تصویب هیات محترم وزیران تشکیل شد یکی از سازوکارهای اجرایی مناسب برای حمایت از مجموعه تولیدی و اقتصادی کشور و دفتر تبلیغات است. و اطلاع رسانی از تمامی اختیارات و ظرفیت های این کمیسیون استفاده می کند و از دیگر سازوکارهای قانونی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت جهش تولید و پیشبرد اهداف توسعه و توانمندسازی تبلیغات در کشور به عنوان موتور محرکه این کمیسیون استفاده خواهد شد. مجموعه صنعتی و اقتصادی کشور

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا