تیک تاک امکان ارسال ویدیوهای 60 دقیقهای را آزمایش میکند
[ad_1]
تیک تاک ظاهراً می خواهد در مورد YouTube جدی باشد زیرا اعلام کرد که در حال آزمایش توانایی آپلود ویدیوهای طولانی تر و 60 دقیقه و- این قابلیت در حال حاضر در اختیار برخی از کاربران قرار دارد و هیچ برنامه ای برای در دسترس قرار دادن آن برای همه کاربران اعلام نشده است.
شبکه اجتماعی چینی TikTok در ابتدا به کاربران اجازه ارسال ویدیوهای عمودی 15 ثانیهای را میداد، اما طی چند سال گذشته به تدریج طول ویدیوهای خود را افزایش داده است. در ژانویه، برخی از سازندگان محتوا به انتشار ویدیوهای 30 دقیقهای دسترسی داشتند. در حال حاضر همه کاربران می توانند ویدیوهای 10 دقیقه ای را آپلود کنند. علاوه بر این، سازندگان محتوا که اشتراک های خود را می فروشند، به آپلود ویدیوهای 20 دقیقه ای نیز دسترسی دارند.
Tik Tok با افزایش طول ویدیوها مستقیماً با YouTube رقابت می کند
حالا تیک توک تک کرانچ او اعلام کرد که در حال آزمایش آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای است. قبل از آن هم مت ناوارویک کارشناس فناوری به این تغییر اشاره کرد.
تیک توک میگوید اغلب از برخی سازندگان میخواهد که اجازه آپلود ویدیوهای طولانیتر برای محتوایی مانند درسهای آشپزی، آموزشها و موارد دیگر را بدهند. همچنین، مانند YouTube، سازندگان محتوا ظاهراً میتوانند ویدیوهای طولانی خود را به چند قسمت تقسیم کنند.
این شرکت میگوید هدف از این برنامه افزودنی این است که به سازندگان اجازه دهد تا انواع جدیدی از محتوا را با انعطافپذیری بیشتری آزمایش کنند. البته این موضوع TikTok را در رقابت مستقیم تری با یوتیوب قرار می دهد. در واقع، با ارائه گزینه آپلود ویدیوهای 60 دقیقه ای، این شرکت احتمالا امیدوار است که سازندگانی که به طور معمول محتوای خود را در یوتیوب ارسال می کنند، ویدیوهای خود را نیز در این پلتفرم ارسال کنند.
TikTok (حداقل در ایالات متحده) در حال حاضر دوران سختی را پشت سر می گذارد. اوایل این ماه، لایحه ای از “جو بایدن” تصویب شد که هدف نهایی آن ممنوعیت دائمی تیک توک در آمریکا یا فروش آن است.
[ad_2]